تصاویری از شکنجه اسرای فلسطینی توسط نظامیان ارتش صهیونیستی منتشر شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، منابع رسانه‌ای تصاویر تازه‌ای را از آزار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر کردند که واکنش جنبش حماس را به همراه داشت. روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» ویدئویی را از آزار و اذیت اسرای فلسطینی در زندان صهیونیستی «مجدو» توسط زندانبانان منتشر کرد.

در ویدئو منتشر شده زندانبانان صهیونیست به وسیله یک سگ به آزار اسرای فلسطینی می پردازند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام غیرانسانی صهیونیست‌ها تاکید کرد: تحقیر اسرای فلسطینی در زندان مجدو توسط نیروهای اشغالگر و سرویس زندان نازی آنها بیانگر نفرت و سادیسم زندانبانان از فلسطینی‌ها است.

حماس اعلام کرد: آنچه در مجدو اتفاق افتاد بیانگر زشتی اقداماتی است که علیه اسرا انجام شده و توسط ایتامار بن گویر وزیر تروریست افراطی تأیید شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایات در چارچوب اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه اسرای ما در زندان‌ها صورت می‌گیرد و ما از نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که اقدامات فوری برای تحت فشار قرار دادن کابینه رژیم اشغالگر و رهبر جنایتکار جنگی آن، نتانیاهو، انجام دهند تا این تخلفات متوقف شود.

پیش از این نیز برخی از اسرای فلسطینی جزئیاتی را درخصوص شرایط نامساعد و شکنجه‌هایی که در زندان‌های ارتش رژیم صهیونیستی با آن مواجه هستند، افشا کرده بودند.

پیشتر نیز گزارش‌های زیادی از اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد؛ از جمله این گزارش‌ها، تجاوز جنسی سربازان به یک اسیر در زندان سدیه تیمان بود.

کد خبر 879429
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    1 0
    وحشی ها ی شیطان صفت کشورهای اسلامی که دنبال عادی سازی هستین در اعمال صهیونیست ها شریک هستین از خواب بیدار بشید... قیام کتید ...واین کافران گوساله پرست رو از سررمین مسلمین اخراج کنید مگر مسامان نیستین ؟؟؟؟؟